Ultima modifica: 12 Marzo 2020

HOW TO UPLOAD DOCUMENTS IN THE FOLDER “TUTORE/STUDENTE”

Since last 9th March 2020 students of our school can upload documents and files of their homework on the school register, following the instructions explained here.

1. Enter the school register with Tutore/Studente username and password

2. Click on the icon “Argomenti eventi documenti” or on the lateral menu —> “materiale per docente”

3. Click on “Crea Nuovo”

4. Fill in the screen with all the required fields marked with * : name your message, write the teacher’s name and click on + in the “Allegati” section to upload all the necessary files.